به گزارش african business، فیلیپ موریس اینترنشنال (pmi) در تلاش است محصولات بدون دود ارزانتری را برای جایگزینی سیگار در اختیار مصرفکنندگان آفریقایی قرار دهد.
در رویداد technovation که در ابوظبی برگزار شد، فردریک دو وایلده، رئیس بخش آسیای جنوبی، آسیای جنوب شرقی، کشورهای مستقل مشترکالمنافع، خاورمیانه و آفریقا در فیلیپ موریس اینترنشنال (pmi)، اعلام کرد که بازار محصولات بدون دود در آفریقا، اگرچه نوپا و حساس به قیمت است، فرصتهای قابلتوجهی را برای این شرکت که عضو فهرست 100 شرکت دارای بالاترین ارزش بازار سرمایه در بازارهای بورس اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا فراهم میکند.
او گفت: “آفریقا قطعاً نقشی کلیدی ایفا میکند و ما متعهد هستیم محصولات بدون دود ارائه کنیم تا جایگزینهایی برای مصرفکنندگان سیگار در این قاره فراهم کنیم.”
دو وایلده افزود که بسیاری از محصولات بدون دود فیلیپ موریس اینترنشنال (pmi) برای مصرفکنندگان در آفریقا بسیار گران هستند.
“اگر به محصولات بدون دود اولیه ما نگاه کنید، این دستگاهها محصولاتی لوکس با قیمتهای بالا بودند. در برخی اقتصادها موفق به نفوذ شدیم، اما در بسیاری از کشورهای منطقه تنها 5 تا 10 درصد مصرفکنندگان توانایی خرید آن را دارند.”
توسعه محصولات ارزانتر
دو وایلده تأکید کرد که فیلیپ موریس اینترنشنال (pmi) اکنون به توسعه گزینههای ارزانتر محصولات بدون دود متعهد است تا موانع قیمتی را در آفریقا و دیگر اقتصادهای درحالتوسعه برطرف کند.
او گفت: “ما در حوزه محصولات گرمادار بدون احتراق در حال نوآوری هستیم و یک دستگاه ساده و ارزانتر را آزمایش میکنیم که برای بخشهای باقیمت متوسط و پایین طراحی شده است. همچنین در بخش سیگارهای الکترونیکی مجموعههایی داریم. این میتواند یکی از بزرگترین موفقیتها برای جایگزینهای بدون دود در اقتصادهای درحالتوسعه باشد.”
چشمانداز آینده
این اقدامات میتواند نقش مهمی در کاهش مصرف سیگار و افزایش دسترسی به محصولات بدون دود در بازارهای آفریقا و سایر مناطق مشابه داشته باشد. فیلیپ موریس با این نوآوریها در پی گسترش نفوذ خود در اقتصادهای نوظهور و کمک به مصرفکنندگان برای انتقال به گزینههای سالمتر است.
منبع: tobaccojournal.com