نقشه راه شرکت دخانیات فیلیپ موریس اینترنشنال تا سال 2025

نقشه راه شرکت دخانیات فیلیپ موریس اینترنشنال تا سال 2025

نقشه راه 2025 ما مشتمل بر اهداف آینده‌ نگرانه است این اهداف به زمینه‌هایی که می‌توانیم بیشترین تأثیر را داشته باشیم مربوط می‌شود.

تعیین اهداف و آرمان ها

هر پیشرفتی مستلزم تبیین روشن  اهداف و مسئولیتپذیری برای رسیدن به آن است. اندازهگیری و گزارش‌‌گیری از پیشرفت، فرآیندی است که نیازمند نگاه به گذشته است. برای سنجش اثربخشی رویکرد ما، در پایداری و ایجاد شفافیت برای سهامداران داخلی و خارجی، تعیین اهداف روشن، بسیار مهم است.

این به ما امکان میدهد جهت خود را تعریف کنیم، و خود را با تعاریف  هماهنگ و دستاوردها را سنجش  کنیم و خود را مسئول فرایند پیشرفت بدانیم.

  نقشه راه سال 2025 ما

نقشه راه ما اهداف کلیدی ما را مشخص میکند و مسیر برنامه بلندمدت شرکت ما را تبیین مینماید.

نقشه راه سال 2025 شرکت دخانیات فیلیپ موریس اینترنشنال، شامل 11 هدف اصلی است که تا پایان سال 2025 اجرا میشود و با هشت استراتژی ما مرتبط است. ما بر این باور هستیم که این کسب و کار میتواند و باید به دستیابی به اهداف توسعه پایدار (sdgs) که توسط کشورهای عضو سازمان ملل در سال 2015 به تصویب رسیده است، کمک کند. بر این اساس ما صراحتاً هر یک از هشت حوزه کاری اولویتدار خود را به اهداف توسعه پایدار (sdgs) مرتبط میکنیم.

ما اهداف توسعه پایدار را شناسایی کردهایم و معتقدیم که میتوانیم تأثیر واقعی و ماندگاری بر روی آنها داشته باشیم.  شاخص sdg ما، اقدامات و آمال مشروحه در این گزارش را با اهداف توسعه پایدار (sdgs) و اهداف مربوطه آن ترسیم میکند. 

در حالی که بیشتر اهداف جدید نیستند، اما با وضوح بیشتری فرمولبندی میشوند.

این یک راهنمای اصلاحشده با تشریح واضح تأثیرات اجتماعی و زیستمحیطی است که قصد داریم با محصولات و عملیات تجاریمان به دست آوریم و مسیر مستقیمی را به ذینفعان ارائه میدهد.

  شاخص پایداری

پیشرفت در نقشه راه ما با مجموعهای از شاخصهای کلیدی عملکرد (kpi) اندازهگیری میشود که مجموعاً شاخص پایداری ما را تشکیل میدهند.

برای پیوند دادن هر هدف به نتایج و تأثیرات خاص، شاخص کلیدی عملکرد (kpi) را ایجاد کردیم که دقیقاً نحوه اندازهگیری پیشرفت و تعریف موفقیت را بیان میکند.  این 19 شاخص کلیدی عملکرد، شاخص پایداری ما را تشکیل میدهند. این شاخص که طیف کاملی از اولویتهای پایداری ما را پوشش میدهد، به شرکت دخانیات فیلیپ موریس اینترنشنال و ذینفعان ما اجازه میدهد تا پیشرفت شرکت را به سمت اهدافش سال به سال
پیگیری کنند. پروتکل شاخص های کلیدی عملکرد محیطی، اجتماعی و حاکمیت شرکتی (
esg kpi) که به زودی منتشر خواهد شد، جزئیات بیشتری را در مورد این شاخص و شاخص عملکرد کلیدی (kpi) آن ارائه خواهد نمود.

منبع :phillip morris international

                                                                                                                                تلخیص و ترجمه :امید مرادی

 


خبرهای مرتبط

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

پربازدیدها

تازه ترین‌ها

توجه دولت چهاردهم برای کاهش مصرف از طریق کنترل متوازن عرضه و تقاضا

زمینه احداث کارخانه جدید دخانیات در هشتگرد فراهم شده است

سایه کارخانه دخانیات بر سر اهالی «محله سلامت» سنگینی می‌کند

انتظارات صنعت دخانیات از رئیس‌جمهور

کیسه‌های نیکوتین زین (Zyn) در حال افزایش محبوبیت هستند.

غول دخانیات دنیا متهم به دخالت در پژوهش‌های دانشگاهی شد

حاشیه بافی‌های خاتوتون سلطنه

سازمان بهداشت جهانی (WHO) اولین دستورالعمل درمان بالینی را برای ترک دخانیات منتشر کرد

یاری رساندن تکنولوژی به بازار سیگار الکترونیکی

فروش محصولات بدون دود باعث افزایش درآمد فیلیپ موریس اینترنشنال (PMI) می‌شود

فیلیپین تجارت آنلاین ویپ را متوقف می‌کند

مجمع عمومی عادی انجمن تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان کالای دخانی برگزار شد

صادرات سیگار زیمبابوه نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است

دیرینه‌شناسی تنباکو و توتون در ایران

پزشکیان، برنده انتخابات زودهنگام دولت چهاردهم

شهردار نیویورک از عمده‌فروشان می‌خواهد که به فروش ویپ پایان دهند

شرکت بین‌المللی تنباکوی ژاپن (JTI) در مراکش کارخانه می‌سازد

آیا ممنوعیت‌های کامل بر سیگارهای الکترونیکی مؤثر هستند؟

شرکت بریتیش امریکن توباکو (BAT) در نیجریه جریمه پرداخت می‌کند

دولت آتی و چالش‌های پیش رو

اردیبهشت ماه پرکار نیروی انتظامی

بازار ویپ در ایالات متحده به 2.67 میلیارد دلار رسید

حاشیه بافی‌های خاتوتون سلطنه

یک هزار تنباکو کار اصفهانی از کار بیکار شدند

پیشنهاد جریمه ۱۰۰ میلیونی برای تخلفات تبلیغاتی