شرکت فیلیپ موریس اینترنشنال) (PMI) 22 ژوئیه) گزارش نتایج مالی بیسابقهای برای سهماهه دوم منتشر کرد که به دلیل رشد قوی در سبد محصولات بدون دود و عملکرد قوی در بخش محصولات قابل احتراق به دست آمده است. درآمد خالص به بالاترین سطح تاریخی خود رسید، به طوری که محصولات بدون دود، شامل IQOS، ZYN و VEEV، 41 درصد از کل فروش را تشکیل دادند. حجم ارسال محصولات بدون دود 11.8 درصد افزایش یافت، در حالی که سود ناخالص این دسته بیش از 23 درصد رشد کرد. جک اولچاک، مدیرعامل شرکت، به «شتابگیری مجدد» در فروش IQOS و ZYN اشاره کرد، بهویژه در اروپا، ژاپن و ایالات متحده، جایی که مصرف ZYN در ماه ژوئن 36 درصد افزایش یافت. برند ویپ الکترونیکیPMI، یعنی VEEV، حجم ارسال خود را بیش از دو برابر کرد و اکنون در چندین بازار اروپایی پیشرو است. محصولات قابل احتراق مانند مارلبورو با وجود کاهش مورد انتظار در حجم، پایدار باقی ماندند و به افزایش 2.1 درصدی درآمد کمک کردند. PMI همچنین سود سهام سهماههای به مبلغ 1.35 دلار به ازای هر سهم اعلام کرد. با تکیه بر عملکرد قوی از ابتدای سال تاکنون، شرکت پیشبینی درآمد سالانه خود را ارتقا داد.