کد خبر : 20603 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت - 01:20
انتصاب مسعود حشمتی پور به عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز طراحی ، توسعه و راهبری سامانه های جامع وزارت صمت در حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مسعود حشمتی پور به ‌عنوان « مشاور وزیر و رئیس مرکز طراحی ، توسعه و راهبری سامانه های جامع وزارت » معرفی و منصوب شد.

به گزارش توتون صنعت ، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت مسعود حشمتی پور را به ‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز طراحی ، توسعه و راهبری سامانه های جامع وزارت صمت منصوب کرد.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حکم آورده است:

« نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بموجب این حکم به سمت  « مشاور وزیر و رئیس مرکز طراحی، توسعه و راهبری سامانه‌های جامع وزارت » منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با همکاری ارکان ستادی و بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها ، سازمان‌های حاکمیتی و همچنین تشکل‌ها و نهاد‌های بخش خصوصی نسبت به طراحی، راهبری و استقرار سامانه‌های دولت الکترونیک در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت با لحاظ هوشمند سازی و نوسازی فرآیندها و با رویکرد پایش و رفع نیازهای سامانه‌ای و سامان بخشی وضع موجود، تهیه گزارش‌ها و داشبوردهای مدیریتی پاسخگویی، نظارت و آمار و اطلاعات به صورت جامع و یکپارچه اقدام نمایید.

توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم »

 گفتنی است مسعود حشمتی پور دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر و به لحاظ سوابق کاری مسئولیت‌های مختلفی نظیر مدیرعاملی سازمان اتکا و معاون هماهنگ کننده سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح را بر عهده داشته است.