وحید سپهر، معاون بازرگانی شرکت دخانیات ایران اعلام کرد:
رشد 90 درصدی فروش شرکت دخانیات ایران در 6 ماهه اول سال جاری
با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات انجام شده، فروش شرکت دخانیات ایران در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل از نظر مقداری 49 درصد و از نظر ریالی 90 درصد رشد نشان میدهد. به گزارش توتون صنعت به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل، بنا بر اعلام وحید سپهر؛ معاون بازرگانی شرکت دخانیات ایران، با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات انجام شده، فروش شرکت دخانیات ایران در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل از نظر مقداری 49 درصد و از نظر ریالی 90 درصد رشد نشان میدهد. میزان رشد فروش در کانال مویرگی در مقایسه با دوره مشابه قبل، از نظر مقداری 75 درصد و از نظر ریالی 105 درصد بوده است. بررسی ترکیب فروش از نظر عمده فروشی با مویرگی نشان میدهد سهم فروش مویرگی از کل فروش، از 40 درصد در دوره مشابه سال قبل به 47 درصد در شش ماهه اول سال جاری رسیده است. فروش مویرگی، فروش مطمئن تلقی میشود و به عنوان منبع درآمد پایدار میباشد. مجموع ارزش فروش شرکت در شهریور ماه سال جاری از یک همت فراتر رفت که این میزان فروش ماهیانه در تاریخ شرکت بیسابقه بود. مطالعات میدانی نشان میدهد سهم از بازار شرکت همچنان رو به رشد است. این افزایش فروش و ارتقاء سهم از بازار در حالی صورت میگیرد که بنا به تصمیمات و سیاستهای مدیریت شرکت هرگونه تخفیفات ریالی یا ترفیعات کالایی از ابتدای سال جاری حذف و قیمت محصولات تولیدی با برنامهریزی منطقی، روند افزایشی داشته است و سیاست کلی مدیریت شرکت حذف تدریجی زیانی است که از سالهای گذشته گریبانگیر شرکت شده است.